آجر نسوز ،علت استفاده آجر نسوز در نمای ساختمان،انواع آجر نسوز،قیمت آجر نسوز نما

آجر نسوز

آجر نسوز نوعی از آجر میباشد که از معدن سنگ و خاک نسوز در کارخانجات تولید آجر در کوره های مخصوص تولید آجر نسوز تولید میشود .این آجرها در حرارت ۱۰۰۰ درجه تا ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد پخته میشود . آجرنسوز هم برای ساخت شومینه و کباب پز و کوره ها و هم برای نمای ساختمان تولید میشود.

علت استفاده آجر نسوز در نمای ساختمان

آجر نسوز نما به خاطر ساختار آن که از سنگ و خاک نسوز میباشد و همچنین رنگهای متنوع و استحکام بالا و تنوع ابعاد طرفداران بسیاری دارد.

آجرنسوز نما دارای خاصیت عایق بودن آن و رنگ طبیعی ای نوع آجرنما جای بسیاری از آجر نماهای قدیمی تر را گرفته است . این رنگ طبیعی آجر نسوز نما ماندگاری بسیار طولانی در برابر اشعه نور خورشید و سرما و یخ زدگی را دارد ، این عامل سبب استفاده بالای آن در نماکاری ساختمان شده است .

آجر نسوز در نمای ساختمان

انواع آجر نسوز نما

آجرنسوزنما دارای تنوع بسیاری است . این تنوع به علت استفاده از خاک معادن مختلف می باشد که با ترکیب این خاکها ، با انواع مختلف تولید می شوند، از روی رنگ و طرح آجر نسوز نما نام گذاری شده است .

آجر نسوز نما شاموتی

آجرنسوزنما انگلیسی و آمریکایی

آجرنما نسوز سفید صدفی و آجر نسوز نما مشکی و قهوه ای

هر کدام از این طرح ها دارای ابعاد مختلف می باشد که در نمای ساختمان ودر کف سازی از آنها استفاده میشود .البته از همین طرح های آجرنسوزنما ، آجر نما نسوز آنتیک و آجر نسوز رستیک و صخره ای تولید میشود که در نماهای داخلی و بیرون ساختمان استفاده میشود.

آجر نسوز در نمای ساختمان

قیمت آجر نسوز نما

قیمت آجر نسوز نما شاموتی پلاک ۷×۳۱×۲/۵هر قالب ۱۶۰۰تومان

آجر نسوز در نمای ساختمان

قیمت آجر نسوز نما طرح انگلیسی پلاک ۲/۵×۳۱×۷هر قالب ۱۴۰۰تومان ، که در پایین تصویر یک رنگ رندوم آن نشان داده شده است.

آجر نسوز در نمای ساختمان

قیمت آجر نما نسوز سفید صدفی هر قالب ۱۸۰۰تومان ، نمونه در تصویر زیر

آجر نسوز در نمای ساختمان

این چند نمونه از آجر نما نسوز بوده که آجر پلاک ۷ سانتی بوده و بیشترین مصرف را در نمای ساختمانی را دارد . برای دریافت لیست کامل قیمت آجر نسوز نما با شماره تماسهای زیر هماهنگ فرمایید:

09112783250 / 09130050105 رادکانی

آجر نسوز در نمای ساختمان