ویژگی های بهترین آجرنما ساختمان

ویژگی های بهترین آجرنما ساختمان

بهترین آجرنما ساختمان به راحتی قابل شناسایی است. زیرا تعدادی ویژگی کلیدی عالی دارد. چه آجرنما برای دیوارهای بیرونی و چه آجرنما داخلی در بین اتاق ها، باید در ویژگی های کلیدی یکپارچگی وجود داشته باشد.

ما برخی از عوامل اساسی را که باید هنگام چیدن آجر برای مشتریان خود به دنبال آنها باشید، تقسیم کرده ایم. آجرنما نمای بیرونی سازه ای است که از آجر ساخته شده است. در حالی که روکش فلزی معمولاً وزنی را تحمل نمی کند؛ بنابراین به پایداری یک سازه کمک نمی کند، تعدادی نقش مهم دیگر را در یک ساختمان ایفا می کند.

نمونه ‌هایی از آجرنما در سرتاسر جهان یافت می‌ شود و آجر نیز یک مصالح ساختمانی بسیار قدیمی است که توسط بسیاری از فرهنگ‌ های بشری استفاده شده است. به دلایل ایمنی، گاهی اوقات این نوع روکش در مناطقی که از نظر لرزه ای فعال هستند، جایی که آجرها ممکن است در هنگام زلزله فرو بریزند و باعث آسیب یا خسارت مالی شود، توصیه نمی شود.

بهترین آجرنما ساختمان

نمای آجری در اصل شامل پوشش خارجی ساختمان است، لایه ای از سازه که از داخل محافظت می کند. آجرنما برای ریختن و دفع آب طراحی شده است تا آب نتواند به چارچوب داخلی ساختمان برسد. این خطر آسیب به قاب ناشی از کپک را کاهش می دهد.

همچنین آب را از داخل سازه خارج می کند و فضای داخلی را خشک و دلپذیر نگه می دارد. یکی دیگر از عملکردهای آجرنما جذب برخی ضربه ها و ایجاد مقداری عایق است. لایه های متعدد یک ساختمان تا حدی برای به دام انداختن هوا طراحی شده اند و یک مانع عایق ایجاد می کنند که دما را ثابت نگه می دارد.

هرچه لایه های عایق بیشتر باشد، کنترل آب و هوا کمتر مورد نیاز است، زیرا کنترل آب و هوا در سازه تعبیه شده است. ضربه هایی مانند بادهای شدید و برخورد با جسم نیز می توانند تا حدی توسط روکش جذب شوند و از عناصر ساختاری ساختمان محافظت کنند.

آجرنما نیز نقش زیبایی دارد. این بخشی از ساختمان است که مردم می بینند، و بنابراین می تواند نحوه درک مردم از ساختمان را شکل دهد. آجرها را می‌ توان در الگوها یا دوره ‌های مختلفی اجرا کرد تا جذابیت بصری ایجاد کند.

گاهی اوقات از انواع دوره‌ ها روی یک سازه به منظور بافت ‌دهی و لایه ‌بندی ساختمان استفاده می ‌شود تا از نظر زیبایی‌ شناختی بیشتر به آن توجه شود. این نوع روکش همچنین می تواند دارای آجر چند رنگ در اندازه های مختلف برای تنوع بیشتر باشد.

زیرسازی جهانی با آجرنما

آجرنما صرفاً برای دادن ظاهر آجر سنتی به کار بتن نیست. برای اینکه واقع بینانه به نظر برسد، باید به طور مداوم از پایه به بالا گذاشته شود. این شامل ایجاد زیرسازی است که در سراسر جهان جهانی است – ثبات در چیدمان نشانه کلاسیک یک آجرنما عالی است.

آجرنما ساختمان؛ عملکرد حرارتی عالی

یکی دیگر از اجزای کلیدی آجرنما این است که یک لایه اضافی محافظ حرارتی اضافه می کند و آن را به گزینه ‌ای ایده ‌آل برای ساختمان‌ هایی تبدیل می ‌کند که از دیوارهای نازک یا عایق ضعیف رنج می‌ برند. این جایی است که دوباره باید مهارت های شما به عنوان یک آجرنما نشان داده شود.

باید تا حد امکان محکم و نزدیک به هم چیده شود، در غیر این صورت ظاهر آجرها شلخته به نظر می رسد و عملکرد حرارتی آن کاهش می یابد.

انتخاب در بافت و رنگ

یکی از جذابیت‌ های بزرگ آجرنما در حال حاضر این است که یک بار دیگر زیبایی‌شناسی مد شده است و جایگزینی برای بسیاری از ساختمان ‌هایی است که آجرکاری موجود ندارند. به دلیل این انگیزه برای ظاهر آن، ضروری است که طیف وسیعی از بافت و رنگ برای مشتریان احتمالی شما ارائه شود.

یک انتخاب محدود ممکن است آنها را وادار کند به جای دیگری نگاه کنند که فرصت برجسته شدن ساختمان آنها را فراهم می کند.

نحوه نصب آجرنما در ساختمان

آجرنما به طور سنتی توسط یک سنگ تراشی نصب می شود که ممکن است به دلایل سرعت با یک تیم کار کند. برخی از شرکت ها روکش آجر کاذب می سازند که می تواند توسط پیمانکاران عمومی نصب شود. این نوع روکش نسبت به آجر واقعی ارزانتر است.

آجرنما برای استفاده در مناطق مرطوب نیز مناسب است. از نظر کیفیت می تواند از استقامت بسیار باورپذیر آجر تا روکش فلزی متفاوت باشد که ممکن است به نظر ناظر کمی بد باشد.

آجرنما چیست؟

آجرنما نمای بیرونی آجر است که برای سازه آجری استفاده می شود. روکش اصطلاحی است که عموماً برای پوشش بیرونی ساختمان و لایه محافظی که از فضای داخلی محافظت می کند استفاده می شود. اگرچه روکش فلزی معمولاً وزن را تحمل نمی کند و بنابراین نمی تواند به پایداری کمک کند، اما می تواند تعدادی نقش مهم دیگر را در یک ساختمان داشته باشد.

آجرنما یک نوع روکش معمولی است. همچنین می توان آن را در بسیاری از نقاط دیگر جهان یافت و روز به روز محبوب تر می شود. آجر همیشه در آزمون زمان ایستاده است و برای قرن ها توسط بسیاری از فرهنگ ها استفاده شده است. این نوع روکش فلزی خود را به تعدادی از دسته بندی های مختلف طراحی معماری از سنتی گرفته تا مینیمالیستی و فوق مدرن ارائه می دهد.

مزایای استفاده از آجرنما چیست؟

آجرنما می تواند آب را دفع کرده و از بین ببرد، بنابراین آب نمی تواند به قاب داخلی برسد. این احتمال آسیب کپک و کپک به قاب را به حداقل می رساند. این امر با دور نگه داشتن آب، فضای داخلی را خشک و راحت نگه می دارد، این یکی از چندین روشی است که استفاده از آجرنما می تواند نسبت به سایر انواع روکش ها سودمند باشد.

روکش فلزی با استفاده از آجر به جذب ضربه و ایجاد عایق نیز کمک می کند. چندین لایه در یک ساختمان هوا را به دام می اندازد و یک مانع عایق ایجاد می کند که دما را ثابت نگه می دارد. از آنجا که سیستم کنترل آب و هوا در ساختار یکپارچه شده است، کنترل دما آسان تر است.

لایه های عایق تراکم کمتری دارند. روکش فلزی از عناصر ساختاری ساختمان محافظت می کند و می تواند اثراتی مانند بادهای شدید یا برخورد با اشیاء را جذب کند. آجرنما نقش زیبایی شناختی مهمی دارد. آجرنما اولین چیزی است که مردم می بینند و می توانند بر درک آنها از ساختمان تأثیر بگذارند.

آجرها را می توان در بسیاری از الگوها و دوره های مختلف قرار داد تا به جذابیت بصری اضافه شود. گاهی چند نوع آجر روی یک سازه برای بافت و لایه بندی ساختمان استفاده می شود. برای تنوع بیشتر، این نوع روکش ممکن است شامل آجرهای چند رنگ و آجر با اندازه‌های مختلف باشد تا به جذابیت زیبایی‌شناختی اضافه کند.

انواع مختلف الگوهای باند روکش آجری

استفاده از روکش آجری اغلب به کارفرما یا معمار اجازه می دهد تا به جای استفاده از الگوی باند برانکارد استاندارد که در 50 سال گذشته به دلیل سادگی و سرعت نصب آن محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، در الگوی چسبندگی واقعی آجر خلاق باشد.

آجرنما معمولاً توسط نصاب آجرنما یا نصاب آجری نصب می‌شود. این روکش را می‌توان توسط یک نصاب روکش نصب کرد، اما او ممکن است با یک تیم برای سرعت بخشیدن به فرآیند کار کند، زیرا یکی از مزایای اصلی استفاده از این نوع روکش، سرعت نصب آن است.